Google Analytics ja veebilehe sidumine

Helista ja küsi lisa

+372 5698 3499

Google Analytics & veebilehe sidumine suurendab veebilehe edukust

Veebilehe sidumine Google Analytics’ iga võimaldab Sul paremini mõista veebilehe külastajate käitumist ja veebilehe tulemuslikkust ning seeläbi võtta kasutusele parandusmeetmeid ja suurendada veebilehe edukust.

Kui Sa teed valmis kodulehe, optimeerid selle märksõnadele, kasutad Google Adwords reklaami või sotsiaalmeedia turunduse reklaami, siis on just Google Analytics Sinu suur abimees, mis kogub andmeid, töötleb neid ja esitab Sulle. Nende andmete abil saad analüüsida enda kodulehe sisulehtede asjakohasust või turunduskampaania edukust.

Kuigi Sa ei pruugi kohe oma kodulehe liiklust analüüsima hakata, on ikkagi mõistlik ühendada Google Analytics ja koduleht kohe peale kodulehe valmimist, sest sel viisil koguvad andmed ning hiljem saad nende põhjal teha juba järeldusi ja teha otsuseid.

Google Analytics sidumine veebilehega on oluline mitmel põhjusel:

1. Andmete kogumine

Analytics võimaldab Sul koguda põhjalikku teavet selle kohta, kuidas külastajad veebilehel navigeerivad, milliseid lehti nad külastavad, kui kaua nad lehel viibivad, kust kõige rohkem lahkutakse, mida kodulehelt otsitakse. See annab Sulle väärtuslikku teavet selle kohta, kuidas parandada külastaja kasutajakogemust ja suurendada veebilehe tulemuslikkust. See osa on oluline, et analüsida sisulehtede efektiivsust.

2. Eesmärkide mõõtmine

Analytics võimaldab seada eesmärke, näiteks ostude sooritamine, uudiskirjaga liitumine või kontaktvormi täitmine. Sidumine veebilehega annab võimaluse jälgida nende eesmärkide täitmist ja analüüsida nende saavutamisele kaasaaitavaid tegureid. See osa on oluline, kui soovid teada, kas need vormide lehed on piisavalt efektiivsed.

3. Reklaamitulemuste jälgimine

Kui veebileht on seotud Google Adword reklaamikampaaniaga, saab Google Analytics’it kasutada reklaamitulemuste jälgimiseks. See tähendab, et saab jälgida, kui palju külastajaid tuleb veebilehele läbi reklaamide (nt Postimehe bänner) ning milline on nende käitumine ja konversioonimäär. 

Samuti saad mõõta sotsiaalmeedia turunduse reklaamikampaaniaid, kuna Google Analytics’iga sidudes näed kui palju tuleb veebilehele liiklust sotsiaalmeedia kanalitest. 

Seega on Google Analytics oluline osa turunduskanalite ja -kampaaniate efektiivsuse mõõtmiseks.

4. Raportite koostamine ja analüüsimine

Analytics pakub erinevaid olulisi standardeid ja kohandatud raporteid, mis võimaldavad Sul hinnata enda tegevuse efektiivsust. Raportite abil saab analüüsida erinevaid andmeid ja saada väärtuslikku infot veebilehe tulemuslikkuse kohta. Google Analytics raportid annavad ülevaate kasutajate veebisaidil käitumisest, sealhulgas külastuste ja kasutajate arvust, lehe vaatamiste arvust, seansside kestusest ja paljust muust.

Neid andmeid analüüsides saad neid võrrelda varasemate perioodidega, selgitada välja trende ja mustreid ning teha muudatusi veebisaidi struktuuris või turundusstrateegias vastavalt vajadusele. Samuti saad kasutada erinevaid segmenteerimise ja filtreerimise võimalusi, et saada täpsemat ülevaadet oma külastajate käitumisest.

See osa võtab kõik need eelnevad punktid kokku.

MIKS ON GOOGLE ANALYTICS ABIL ANDMETE KOGUMINE OLULINE?

Google Analytics abil andmete kogumine oluline, kuna see aitab Sul saada paremat ülevaadet oma veebisaidi jõudlusest, klientide käitumisest ning parandada oma turunduskampaaniaid ja kasutuskogemust.

Klientide parem mõistmine

Google Analytics võimaldab Sul koguda andmeid oma veebisaidi kasutajate käitumise kohta, näiteks millised lehed nad külastavad, kui kaua nad saidil viibivad ja kust nad on saidile juurdepääsetavad. Need andmed aitavad Sul mõista, millised lehed või tegevused neid kõige enam huvitavad ja millised osad saidil võivad vajada parandusi või täiustusi.

googla analytics

Kampaaniate jälgimine

Kui Su ettevõttel on käimas turunduskampaaniaid, saate Google Analyticsi abil mõõta nende tõhusust. Näiteks saate jälgida, kui palju saidiliiklust on loonud Sinu reklaamikampaania erinevad allikad või millised turunduskanalid toovad Sulle kõige rohkem kasu. See võimaldab Sul hinnata, kuidas Sinu kampaaniad toimivad ja mida saab paremini optimeerida.

Lehe optimeerimine ja kasutuskogemuse parandamine

Google Analyticsi abil saad mõõta oma veebisaidi jõudlust ja välja selgitada, kus on probleeme kasutajate kogemuses. Näiteks saate teada, millistel lehtedel on kõrge väljumise määr või millised lehed võtavad kõige kauem aega laadida. Sellised andmed aitavad Sul tuvastada potentsiaalseid probleemseid valdkondi ja teha muudatusi, et parandada kasutajakogemust ja suurendada saidi tulemuslikkust.

Usaldusväärsuse suurendamine

Kui Sinu veebisait ilmub otsingumootorites kõrgel positsioonil, tajutakse seda sageli autoriteetsema ja usaldusväärsema allikana. See suurendab Sinu brändi mainet ja julgustab kasutajaid just Sinuga kontakti võtma.

Turuanalüüs

Google Analytics võimaldab Sul saada teavet oma veebisaidi külastajate demograafilise profiili kohta, nagu vanus, sugu, geograafiline asukoht jne. See võimaldab Sul paremini mõista oma sihtrühma ja kohandada oma turunduskampaaniaid vastavalt. Samuti saad võrrelda oma veebisaidi jõudlust konkurentidega ja näha, kuidas Sul läheb võrreldes teiste ettevõtetega Sinu turusegmendis.

KOKKUVÕTTEKS

Google Analytics on võimas vahend veebilehe külastatavuse ja kasutajate käitumise analüüsimiseks. Veebilehe sidumine Google Analyticsiga võimaldab veebianalüütikul jälgida, kuidas kasutajad veebilehel liiguvad, millised lehed on populaarsemad ning millised turundusstrateegiad toimivad kõige paremini.

Lisaks sellele annab Google Analytics väärtuslikku teavet, mis aitab parandada veebilehe kasutajakogemust ja muuta veebilehte efektiivsemaks. Seega on oluline tagada veebilehe õige sidumine Google Analyticsiga, et saada täpset ja usaldusväärset infot oma veebilehe külastatavuse ja kasutajate kohta.

GOOGLE ANALYTICS ANNAB ÜLEVAATE VEEBILEHE TERVISEST

Kui soovid rohkem teada, kuidas jälgida ja mõõta oma veebilehe tulemuslikkust Google Analytics abil, palun võta meiega ühendust!